Sunday, May 09, 2010

Alkoholíci a alkoholice

Pepíčku řekni nám, z čeho se vyvinul člověk? Ze švestky paní učitelko. Ze švestky je slivovice, ze slivovice opice a z opice se vyvinul člověk.

Slečno, co mám udělat, abych s vámi strávil večer? Dejte si pět piv a deset panáků. A jak vás pak najdu? Snadno, mám službu na záchytce.

Děti, alkohol je škodlivý. Když třeba před vola postavíte vědro s vodou a vědro s kořalkou, vždy se napije vody. Proč pepíčku? Protože je to vůl.

Kdy jsi se prvně opil? Ve čtrnácti. A podruhé? No já od té doby nevystřízlivěl.

Neměl byste tak pít, chlape copak nevíte, že se z chlastu pomalu blbne? A copak já na to spěchám?

Pane Novák, tak žádná hospoda, žádné pivo, žádná štamprdle, poroučí doktor. Děda se zamyslí a povídá: Nebyla tu teď náhodou moje stará?

Tak jsem byl u nějakého zbožného doktora, koukal na výsledky testů a neustále opakoval: pane bože.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home