Sunday, April 04, 2010

Počítačové

Sedí programátor u klávesnice a přijde smrtka. Malá smrtka s malou kosou. Já nechci umřít! Klid, já jdu za tvým harddiskem.

Počítačoví experti mají mejdan. A prý: tak jsem ti posledně na diskošce sbalil babu. Pěknou, inteligentní a dychtivou. Tak jsem jí vzal domu, posadil na klávesnici, vyhrnul jí sukni.. Ty vole, jaký máš doma komp, povidej!

Sedí maniak u počítače: Asi už jsem závislý hm, s tím by to chtělo něco dělat. Otevře nové okno prohlížeče a hledá radu..

Zákazník: chci něco napínavého, program co mě dokáže překvapit. Prodavač: Tak zkuste Windows.

Pařan přijde do pekla. Za tři dny jsou všichni čerti rozřezaní motorovkou a pařan hledá průchod do dalšího levelu.

Experti: Pořád jen hardware nebo software, co kdybychom si chvíli vyprávěli o něčem jiném? třeba o pěkných prdelkách? Jo, tak to můj počítač stojí pěkně za ho..

Tak jsem si ti zapojil tv kartu a pustil k práci televizi. Dávali zrovna přenos z parlamentu. A co? Nic, ale myš se poblila.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home