Tuesday, November 24, 2009

Dívčiny a ženy

Povídá kamarád:" Ty náplasti na hubnutí jsou skvělá věc." "Jasně, přřed týdnem jsem s ní manželce zapelil pusu a už zhubla asi deset kilo.

U rozvodu. On prodal náš sporák a peníze propil! Ano, ale ona si toho všimla až za tři měsíce.

Budoucí šéf: Váš nástupní plat bude 12000 kč ale později vám dám 18000. Blondýnka: Tak já přijdu později.

Když má žena začne zpívat, tak jdeme se synem na balkon. Proč? Aby si sousedé nemysleli, že jí mlátim.

Ženy mají v životě jen tři období. V prvním lezou na nervy otci. Ve druhém manželovi a ve třetím zěťovi.

Jaký je rozdíl mezi ženou a slivovicí? Čím je starší, tím je z ní horší opice.

Dvě sousedky pomlouvají mařenu: Je jí padesát, muže má, milence má a ještě jí v parku znásilnili. Ta se ale má svině :)

Kolik vážíš? 54 kg s brýlemi. Bez brýlí nevidím na váhu.

Osmnáctiletá dívčina přijde domů až k ránu, ve dveřích jí čeká naštvaná matka. Když já byla v tvém věku... Tak už mi bylo půl roku doplní dcera.

Jde karkulka lesem a potká vlka. Kam jdeš krávo? Nejsem kráva, ale Karkulka a nesu babičce košíček s jídlem. A kde máš ten košíček? Jé, já kráva ho zapoměla doma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home