Tuesday, April 06, 2010

Fakan, obvykle pepíček

Mamí mamí, to je ta opice? Klid Pepíčku, to je jen paní pokladní.

Malý jaroušek zůstane den doma, jeho rodiče jedou na služební cestu. Tak jde jarda do krámu a schání, co by jim koupil za korunu jako překvapení. Prodavačka mu dá sirky.

Mamí, tatínek někam odjel, že nebyl už čtyři dny doma? Jo, a buhvíkdy se zas vrátí. Mamí, on si zapoměl hlavu v mrazáku.

Mami, koupíš mi zmrzlinku? Jen proto že jsem s tvým otcem mi nemusíš řikat mami. A jak ti mam řikat? No normálně, řikej mi fanouši.

Je krásné vidět lézt dítě po trávě. Než jí začne hulit.

Tati, kup mi auto. A za co asi? Tak prodáme mámu. Mě už nekojí, tobě nestojí a soused ať si najde jinou.

Táto, to je hrozný co to ten náš kluk vyvádí, vždyť on roste pro šibenici. Klid mámo, třeba dostane milost.

Přinese pepíček domu plnou tašku jablek. Pepíčku, odkud máš ta jablka? Od souseda. A ví, že jsi je trhal? Jasně, řval za mnou, že mě příště zláme hnáty až mě uvidí krást.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home