Wednesday, May 09, 2007

Děti a fakani

Pane, pane, nedosáhnu na támhletem zvonek, mohl byste mi pomoci? Ale jistě chlapče. Fajn, a teď zdrháme..

Tati, ježíšek existuje,říkal to pan učitel. Uprostřed hodiny se zamyslí a povídá: Jažíši, proč si mi dal zrovna tyhle?

Mami, dneska jsem se v parku jedné paní moc líbil. A co ti řekla? No, že jestli jsou všechny děti jako já, tka začne brát antikoncepci..

Maruško, jak se říká ptáčkům co odlétají do teplých krajin? Na jaře se vraťte.

Od čeho máš tu modřinu? Od přemýšlení. ?? No, myslel jsem, že mě fanda tím šutrem netrefí.

Tati, kolik je v tubě zubní pasty? Netuším snyku. Ale já už to vím.. Od gauče až k televizi.

Tati, jak se vlastně narodila sestřička? No, přinesl jí čáp. Teda tati, máma je taková kost, a ty pícháš čápa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home