Sunday, March 25, 2007

Politické

Přijde prezident USA do indiánské kolonie a ptá se místního náčelníka: Moudrý muži, mám mnoho problémů, pověz čemu bcyh se měl věnovat nejdřív? Náčelník se zamyslí: Imigrační politice, my jsme to kdysi pořádně posrali.

Povídá poslanec ve společnosti: Když jsem byl malý, chtěl jsem být banditou. A jedna dáma na to: a vidíte, vyplnilo se vám to.

Hrají Bush a Bin Ladin šachy, kdo vyhraje? Bin Ladin, Bushovi chybí věže.

Ženě předpoví věštkyně, že způsobí smrt miliónů lidí. Tak jde ven, a zrovna vidí auto, jak se řítí na malého chlapce. Skočí pod něj a kluka tak zachrání. Na místo přiběhne policista: Chlapečku, ale to si nemůžeš jen tak hrát uprostřed silnice, ukaž, já tě odvedu domů. A jak se vůbec jmenuješ? Adolf Hitler pane.

Kope dva esesák do mladého poláka. Jde okolo velitel a povídá: Nech ho být, třeba je to příští papež. Hm, a já budu hned po něm co?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home