Sunday, February 25, 2007

O ženách a mužích

Blondýnka přijde žádat o práci: Řiditel se zeptá: A jak to umíte na psacím stroji? Blondýna se zamyslí: Tak tam jsem to ještě nedělala.

Tati, jak jsi se seznámil s mámou? Ale, to bylo ještě na škole. byl jsem na koleji, a přišla ke mě jedna mladá studentka, řekl jsem jí ať si sedne, a ona si lehla..

Tak jsem četl, že se dva američané večer seznámili, v noci vzali a ráno rozvedli. Hm, ráno je moudřejší večera.

Manželka v hádce: Byla jsme pěkná kráva, že jsem si tě vzala. To je lež, pěkná jsi nikdy nebyla.

Miláčku, chtěla bych jít do zoo. Hm, a nebudeš se v tý kleci nudit?

Láska prochází žaludkem prohlásila manželka a píchla mu nůž do břicha.

Jde ženská z nákupu, v jedné ruce 2 tašky, ve druhé 3. Najednou jde proti ní pán v pršiplášti, pak se odhalí a začne exhibovat. Paní na to: Sakra, vejce jsem nekoupila.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home