Thursday, January 18, 2007

Z ordinace

Je šest hodin, doktor se zvedá a chce jít domu. Do oírdinace přichází muž s nožem v zádech. Pane doktore, prosím, musíte mi pomoct, hrozně to bolí. Ale já už mam padla. Pane doktore. Tak jo, doktor mu vytáhne nůž ze zad, píchne mu ho do oka: A běžte k očnímu, ten má do sedmi.

Přijde paní s dítětem k doktorovi. Ten se na děcko podívá a povidá: svlíkněte se. Já? Ale nemocné je dítě. Tomu se pomoct nedá, udělám vám jiné.

A jedl jste, jak jsem vám přikázal, to co jí malé dítě? Ano, měl jsem čokoládu, hrst písku a pár cvrnkacích kuliček.

Pane doktore, jaké mam vyhlídky? No, v zásadě se můžete nechat operovat, nebo umřít dobrovolně.

Sestři, líbejte mě. Nemužu pane doktore. Ale sestři, tak jen jednu pusu. Ne a ne, už to že spolu šukáme je proti předpisům.

Přijde chlap k doktorovi: Pojďte se mnou, mému synkovi je hrozně špatně. A jak je starý? Ale, starý je dobře, dítě mam nemocné..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home