Monday, December 18, 2006

O mužích a ženách

Přijde kopáč ze hřbitova do kanceláře, že dá výpověď. Ale, co tak najednou? Sere mě to, všude samé spi sladce a odpočívej v pokoji, a jen já abych furt makal.

Tak jsme byl u grafologa na rozbor rukopisu. A co povídal? Že jsem hrubiján a rváč. Hm, a co ty na to? No co, rozbil jsem mu hubu.

Jde chlápek rozkročmo po ulici, a za ním se dva medici dohadují: Vlk, nebo hemeroidy.. Až si nakonec dodají odvahu a jdou se zeptat. Prosímvás, my jsme medici, a hádáme se co je to s vámi: máte hemeroidy, nebo vlka? No víte, zmýlili jsme se všichni tři, já myslel že to bude jen prd.

Čtyři tajemství šťastného manželství:
1: Je důležité najít ženu, která umí vařit a uklízet.
2: Je důležité najít ženu, která umí vydělat peníze.
3: Je důležité najít ženu, která má ráda sex.
4: Je důležité, aby se ty tři nikdy nikde nepotkaly.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home