Sunday, November 26, 2006

Zvířátka

Medvěd si poručí, aby mu zvířátka přinesla zásobu jídla, a toho kdo přinese nějaké nesmysly, že zmlátí. Tak jde fronta zvířat, všechna obtěžkaná nějakým jídlem. První liška, nese zadávené kuře. Dobře liško, ty jsi v pořádku. Potom zajíc, nese velikou mrkev. Medvěd se na to podivá, vytáhne z kalhot ptáka, a začne zajíčka omlacovat z obou stran. Zajíc se chechtá. Medvěd ještě přitlačí. Zajíc se chechtá. Hej zající, chceš ještě? Ne, ale za mnou ti nese ježek jablko.

Proč slepice kvokají? Protože jsou slepice

Medvěd má seznam zvířátek, která hodlá sežrat. Přijde za ním zajíček: mědvěde, jsem na tom seznamu? Jsi. A sežereš mě? sežeru. Přijde za ním srnka: Medvěde, jsem na tom seznamu? Jsi. A sežereš mě? Sežeru. Přijde liška: Medvěde, ty prý máš takový seznam. Jo, mam. A jsem tam? Jsi. A škrtneš mě? Tak jo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home