Thursday, November 02, 2006

Sex je náš, dělá dobře mě i tobě

Osmnáctka si bere dědulu k osmdesátce, známého pracháče. Pochopitelně očekává že ho rychle utahá a bude dědit. Večer si děda připraví šprcku, kolíček a špunty do uší. Co to? Víš, jen dvě věci na světě opravdu nesnášim: Ženský řev a smrad pálící se gumy.

Kdy se nejrychleji setkají dvě ruce? když vyklouzne.

Spí tři kamarádi vedle sebe. Ráno povidá ten vpravo: Teda kluci, já měl sen. Tak krásná blondýnka v něm, a co jsme všechno prováděli. Hm, na to ten vlevo, akorát že já to dělal s brunetkou. A ten uprostřed povidá: Teda kluci, co se zdálo mě je nejlepší, takhle už jsem si dlouho nezalyžoval.

Dvě jeptišky v řeznictví: Dobrý den, vzala bych si tři támhlety veliké klobásy povidá jedna. A pak zasyčí na druhou: Kuš, jednu sníme.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home