Tuesday, September 12, 2006

Sexuálně naladěné vtipy

Ty božka, ty seš taková pěkně vylízaná. Jéé, ono je mi to přes sukni vidět?

Vleze dítě do lékárny a ptá se: Prezervativy máte? Tak zaprvé, prezervativy nejsou pro děti, a za druhé pověz otci ať přijde, a sám si vybere podle velikosti. Mladej se podivá přes pult a odpoví: Zaprvé, prezervativy nejsou pro děti, ale proti dětem, a za druhé: Do lázní jede máti, a rozměr zatim neví.

Dvě kamarádky: Říkáš manželovi když máš orgasmus? Nemužu, nesmim mu volat do práce.

Tak jsem měl tati první sexuální zážitek. Hm, tak si synku sedni, a popovídáme si o tom. Nemužu, ještě mě bolí prdel.

Jak se měří veliksot prsou:
A angrešt, B broskev, C citron, D Dýně, E extra, F fuj to sem se lek.

Jsem opravdu tvá první láska? Věř mi, když jsem se ti podivala do peněženky, bylo to: Tenhle nebo nikdo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home