Friday, July 28, 2006

Nechutné

Volá fanda do řeznictví: Prosím vás, máte prasečí uši? Mám. A máte prasečí nožičky? Mám. A prosimvás, máte i pracečí rypáček? Mám. HM, vy ale musíte vypadat.

Pane dokrote, nevím jak přesvědčit ženu k orálnímu sexu. Tak si ho skuste namazat nutellou. O dva dny později: Tak co bylo? No, pane doktore, děkuju. Bylo to super. A co vaše žena na to? Nic, děti jí předběhly.

Miláčku, líbí se ti když jsem vyholená? Moc drahoušku, ale mohla by si příště i pod nosem?

Přijde mrzáček s křivou nožičkou ke kouzelné studánce a přeje si: Studánko, dej mi obě nožky stejné. Bác, a má křivé obě.

Povídá otec synkovi: Pracoval jsem deset let ve vietnamu. Synek sklopí hlavičku. A pak deset let v Černobylu. A synek sklopí druhou.

Sedm trpaslíků dostalo kyselé okurky, ale jen šest mléko. Co nedostal sedmý? Sračku.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home