Saturday, March 10, 2007

Taková směska

Pane poslanče, můžete mi říct, z čeho jste vycházeli při návrhu nového daňového zákona? Z hospody.

Ptá se tatík synka, na co si bere ssebou baterku. No, tati, já mam rande. A na co tu baterku? já jí zamlada nepotřeboval. Hm, ale podivej se, co sis přivedl domů.

Představuje se nový velitel: Jmeuji se kapitán Kot. Pro koktavé raději jožo.

Povídá doktor pacientovi, že pro něj má dvě zprávy. Tak snad napřed tu špatnou: Máte Alzheimerovu chorobu. Ale dobrá zpráva je, že na to brzo zapomenete.

Přijde k mladému, čerstvě přidělenému knězi chlapec a přiznává se: Kouřil jsem otče. Kněz neví co s tím, tak jde za kostelníkem: Poslyš, co dával starý za kouření? Hm, nevim jak komu, ale mě dvě stovky.

Jaký je rozdíl mezi elektřinou a prémiemi? Obojí se ztrácí ve vedení.

Jak se budou za pár let jmenovat Spice Girls? Old Spice.

Je to bílé, dlouhé a na konci to má hovno. Tvoje výplatní páska.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home