Wednesday, November 30, 2005

Brutál

Lehké děvy stojí na rohu a jde okolo babičk a ta se ptá: "Děvčata na co tu čekáte?" a děvy odpovídají: "Na chleba, babičko, na chleba...!" Tak to já počkám s váma.. a čeká.. jde okolo policajt a říká : "Vy taky babičko?" "Jo jo" odpoví babička "Já ho nechám ztvrdnout a pak ho jenom žužlám..."

Stanislav Gross jede se svým šoférem na výlet po českém venkově. Najednou přejedou slepici. Premiér velkoryse nabídne: "Já to vyřídím. Jsem nejmocnější muž země, sedlák to pochopí." Za minutu běží Gross k autu, zpocený, na oku monokl, v zadnici broky. "Rychle pryč!," křičí. Jedou dál, a co čert nechtěl, přejedou prase. Gross se vystrašeně podívá na řidiče: "Tentokrát vy." Šofér pokrčí rameny a vydá se ke statku. Gross čeká 10 minut, 20 minut... Po hodině se řidič vrací, na rtech písničku, kapsy plné peněz a pod paží šunku. Gross se ho ptá: "Jak jste to dokázal? Co jste těm buranům řekl?" "Dobrý den. Já jsem řidič Stanislava Grosse. To prase leží před domem a je mrtvé.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home