Friday, September 23, 2005

5

Mladá prostitutka si přivedla zákazníka do pronajatého pokoje a začala se svlékat. Ten si se zaujetím prohlížel její krásné mladé tělo a pak se zeptal: "Kolik ti je vlastně roků?" "Třináct," "Cože? Třináct? Tak to já radši jdu!" Dívenka se zamračila a prohlásila: "Blbec jeden pověrčivěj."
Jednou se takhle vybourá autobus se čtyřmi jeptiškami. Ty přijdou do nebe a u nebeské brány je zastaví sv. Petr a ptá se, jestli se někdy dotkly mužského přirození. ta první povídá: "No, já jsem ho jenom viděla." "Tak běžte támhle a vypláchněte si oči ve svěcené vodě." "A cco vy, ptá se té druhé?" "No, já jsem se ho jenom dotkla." "Tak běžte a omyjte si ruce." Najendou se ta čtvrtá protlačí před tu třetí a povídá: "Já bych si s dovolením nejdřív vykloktala, než si do toho sestra Marie sedne."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home